Drugo izdanje konferencije DIABLOG kompletiralo je svoj program i dalo nam naslutiti što nas očekuje 14. studenog u hotelu Academia u Zagrebu.
Na konferenciji će biti dodijeljene nagrade najboljim blogerima u kategorijama gastro, ljepota, moda i putovanja, najboljim brendovima i – prvi put – najboljem influenceru u 2017. godini po izboru influencera koji su sudjelovali u prvom hrvatskom istraživanju o influencerima, a čiji će rezultati premijerno biti predstavljeni na drugom izdanju konferencije.
Konferenciju DIABLOG prepoznala je i Turistička zajednica Istre, čiji će marketinški menadžer Marko Marković sudjelovati na okruglom stolu s temom mjerenja učinaka blogerskih i influencerskih kampanja, a prezentirat će i međunarodnu kampanju "Share Istria", koju je osobno vodio. Uz kampanju TZ Istre, između ostalih, bit će prezentirane kampanje "Vip Vatrice", koja je ušla u finale ovogodišnje nagrade SoMoborac u kategoriji Tech, kampanja za Microsoft koja je uključivala i angažman mikroinfluencera te uspješna blogerska kampanja za brend DOBRO kompanije Žito iz Osijeka.
Partnerima konferencije pridružili su se i Zagrebačka banka i Nescafe Dolce Gusto.
Konferenciju organizira agencija Dialog komunikacije, a sve novosti možete pratiti na web-stranici www.diablog.hr, kao i na društvenim mrežama DIABLOGA.