Povodom drugog izdanja konferencije DIABLOG, agencija DIALOG komunikacije provela je prvo istraživanje o stanju influencerske scene u Hrvatskoj, a rezultati istraživanja premijerno će se prikazati na konferenciji koja se održava 14. studenog u zagrebačkom hotelu Academia.
Osim predstavljanja rezultata istraživanja o influencerima, kao i najnovijeg istraživanja o blogerima, te predavanja Erin Salisbury iz Ketchuma, na konferenciji će se održati prezentacije najboljih kampanja, kao i razgovor s influencericom Jelenom Perić, djevojkom koju na Instagramu prati milijun fanova.
O mjerenju učinaka blogerskih i influencerskih kampanja, uz glavno predavanje, održat će se i okrugli stol, na kojem će sudjelovati Jan Jilek iz Dotmetricsa, Matej Lončarić iz Joomboosa, Nataša Lujanac, digitalna menadžerica brenda NIVEA za Hrvatsku, te višestruko nagrađivana blogerica Ella Dvornik.
Program u cijelosti možete vidjeti ovdje.
Ambiciju DIABLOGA da postane ključna platforma za izmjenu razmišljanja i stavova između blogera, influencera, agencija, medija i oglašivača prepoznali su Dukat, Nivea, INA, American Express, Avon, Coca-Cola HBC i The Famous Grouse sponzorstvom i sudjelovanjem u programu.
Prijave za drugo izdanje konferencije DIABLOG upravo su otvorene, a ulaznice po cijeni od 750 kuna mogu se kupiti putem sustava Entrio.