#BehanceReviews održat će se u petak, 30. listopada, s početkom u 19 sati u Bon Tonu, a kvalitetu radova ocjenjivat će sedam recenzenata iz čak četiri agencije: Fran Mubrin i Nikola Kovač (404/Broj 42), Hrvoje Škurla i Daniel Vuković (Fahrenheit/McCann), Darko Bosnar i Igor Mladinović (Imago) te Alen Kekić (I to nije sve).
«Ako na svaki novi projekt gledaš kao na novi izazov, onda uopće nije bitno gdje ćeš biti za 510 godina». Prijave za osmi #BehanceReviews nisu potrebne. Bitno je da svoj pristojni portfelj pokažeš kreativcima s iskustvom u klasičnim jedan-na-jedan desetominutnim recenzijama te da pronađeš svoj izazov i inspiraciju koja će te tjerati da radiš pametna rješenja.
Stock platforme koje su velikim djelom krive za rušenje kvalitete reklamnih kampanja, već sada više nisu prihvatljive za brandove koji drže do svojeg imidža. Osobno, baš jako cijenim dobar craft i ljude koji svoje projekte ne odrađuju robotski nego sa željom da naprave nešto lijepo i pametno. Takvi kreativci će uvijek biti cijenjeni i uvijek imati posla. Ako na svaki novi projekt gledaš kao na novi izazov, onda uopće nije bitno gdje ćeš biti za 510 godina. Bitno je samo da si sretan s tim što radiš, a sve ostalo dođe samo. Vjerujte mi, meni su upravo to dogodilo, istaknuo je Darko Bosnar, art i innovation manager agencije Imago.
Poslušaj priču mladih nada! Organizatori Behance Reviewsa po prvi puta ugostit će i mlade kreativce Tomislava Fabijanića i Dubravka Tuksara (3S5), a koji će u 10 minuta prezentirati priču o svom poslovnom razvoju koja je prošle godine okrunjena nagradom “Mlada nada” na nezavisnom festivalu komunikacija Sudnji dan.
8. BPR završit će DJ programom kojeg će voditi Jogarde, promotor i organizator serijala Freilauf. Informacije o događaju možete pratite i na Facebooku stranici.