Ako se danas netko i sjeća da je Stories inicijalno zaživjela na Snapchatu, ekipi iz Facebooka to nije bitno. Bez obzira na popriličnu galamu ili, ako hoćete, izravne optužbe kako je Facebook navedenu opciju Stories “kopirao” (ukrao, plagirao, kako god vam drago…) od Snapchata, Mark Zuckerberg i društvo nisu se nimalo zabrinuli.
Prošlo je otprilike godinu dana otkako je Facebook krenuo s kratkim pričama koje korisnici objavljuju, a koje nakon 24 sata jednostavno same nestaju, u tom je razdoblju recimo opcija Stories na Instagramu dosegnula 250 milijuna dnevnih korisnika. Za usporedbu, Snapchat, koji je osmislilo i kreirao originalnu opciju Stories trenutačno ima 166 milijuna dnevnih korisnika ove superzanimljive i korisnicima itekako primamljive značajke…
Na putu koji traje godinu dana opcija Stories sletjela je i na Facebook, Messenger, Instagram, WhatsAp, dakle na sve platforme koje u svojem portfelju drži najpopularnija društvena mreža na svijetu. Ali, cijela ta priča dosad se odnosila isključivo na mobilne aplikacije, što bi se u skoroj budućnosti moglo promijeniti.
Potvrđeno je kako Facebook testira uvođenje opcije Stories na operativne sustave za stolna računala, što će sasvim sigurno dodatno podignuti popularnost same opcije, a to je u konačnici Facebookov cilj. Trenutačno opciju testira manji broj korisnika, ali iz Facebooka napominju kako će u idućim tjednima broj onih koji testiraju Desktop Stories rasti. U prvoj fazi moguće je samo pregledavati Stories-objave, no nije nemoguće da će se “kratke priče” moći i kreirati na osobnim računalima, dapače…