Kada ste Facebook, kada ste dovoljno veliki, moćni i globalno dominantni, onda vam je dopušteno sve, pa čak i definiranje nove jedinice vremena.
Naravno, riječ je o šali, zapravo polovica prethodne rečenice je istinita, jer su u Facebooku doista osmislili novu jedinicu vremena koju su nazvali “flick”. No napravili su to s logičnim razlogom, a ideja je stigla iz laboratorija VR Oculusa i vezana je uz videoprodukciju, odnosno videosadržaje općenito. Naime, upravo je u tom segmentu oduvijek bilo dosta nedoumica vezanih uz fps (engl. frame per second), odnosno broj sličica u jednoj sekundi.
A kako sve vezano uz video praktički počiva na fps izračunima tako su u Facebooku odlučili definirati spomenuti “flick”, čija je vrijednost u komparaciji sa sekundama točno 1/705.600.000. U odnosu na dosadašnje računanje koje je uglavnom vezano uz nanosekunde, “flick” iznosi nešto malo više od 1.41 nanosekundi, no to nije najvažnije. Temelj cijele ove priče leži u činjenici kako je brojka 705.600.000 djeljiva sa svim brojevima koji su inače standard u videoprodukciji, a tiču se frekvencije videozapisa koje su najčešće izražene u hercima. Zvuči kompleksno i jest kompleksno, ali bi trebalo pojednostaviti priču s produkcijom videozapisa.
S Facebookovim “flicksima” svi koji se bave videoprodukcijom dobili bi jednostavniji način sinkronizacije videozapisa, neovisno o tome u kojem formatu dolazi ili na kojoj je frekvenciji snimljen; 24 Hz, 25 Hz, 30 Hz… Svaki frame, to jest svaka sličica s novom će Facebookovom mjernom jedinicom biti iskazana kao cijeli broj, čime će se, barem tako vjeruju u Facebooku, pojednostaviti cijela ova problematika. “Flicks” i sve uz njega već je dostupno na repozitoriju GitHub, pa ako nekoga zanima…