Znate li da je Finska prva zemlja na svijetu koja je dobila nacionalni set emojija? Sastoji se od 62 emojija koji na jednostavan način opisuju sve što je Fincima "sveto". Od Djeda Božićnjaka i sobova, preko beba u kutiji pa sve do saune.
Svatko može preuzeti finske emojije na svoj mobilni telefon i koristiti ih u dopisivanju s prijateljima, a to je do sad učinilo već nevjerojatnih 250 milijuna ljudi diljem svijeta.
No, iza finskih emojija skriva se pametno osmišljena PR kampanja koju će, u sklopu Weekend Media Festivala u Rovinju, iz prve ruke predstaviti Petra Theman, ravnateljica javne diplomacije Ministarstva vanjskih poslova i glavna tajnica Finskog promidžbenog odbora.
„Finska ima mnogo prednosti, kao i neke slabosti, baš kao i svaka zemlja. Pristup komunikaciji branda zemlje na ovakav iskren, autentičan načinu privukao je nevjerojatan interes i brojne nove kontakte i suradnje“, ističe Petra Theman, čije predavanje o ovom projektu i digitalnom brandiranju zemlje nosi naslov 'Finski emojiji, analiza slučaja digitalne diplomacije današnjice'.
Deseti Weekend Media Festival i ove se godine održava u prostorima stare Tvornice duhana u Rovinju, od 21. do 24. rujna.
U svom prvom desetljeću Weekend je ugostio gotovo 45.000 sudionika: 1.000 govornika, 35.000 medijskih, marketinških i PR profesionalaca, 3.500 studenata i 5.000 akreditiranih novinara iz cijele regije. Pozicionirao se kao najveći komunikacijski faestival u jugoistočnoj Europi, a prvi je najavio i neke od top trendova poput mobilnog oglašavanja, native oglašavanja, digitalizacije, programmatica i blockchaina.
Weekend nije rezerviran samo za predavanja i diskusije, već je i mjesto za partyje i networking koji će ove godine biti podignuti na novu razinu. Pomno osmišljen glazbeni program oduvijek je bio jedan od najjačih aduta festivala, a ove godine će biti i iznenađenja prilagođenih velikom jubileju.