Hrvatski startup Make IT Easy otvara novi ciklus financiranja: Žele prikupiti milijun i pol eura za osvajanje europskog i američkog tržišta

Naša nova platforma već 3 mjeseca je u intenzivnom testiranju kod više kompanija u regiji i u Europi, s gotovo 100.000 vozila, istaknuo je Mladen Herceg, predsjednik uprave Make IT Easy.

Martina Čizmić | 19.07.2022. / 13:10

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Nakon uspješne prve runde prikupljanja kapitala i razvoja platforme mobilityONE, hrvatskog softvera za menadžment mobilnosti i upravljanje voznim parkovima kompanija i pametnih gradova, domaći startup Make IT Easy investicijom od milijun i pol eura kreće u osvajanje europskog i američkog tržišta.

Kako bi ispunili svoj cilj i proširili svoje djelovanje u Europi i SAD-u, pokrenuli su prikupljanje novih investicija, a svoje planove potencijalnim investitorima predstavili u prostorima Zagrebačke burze.

Kako su istaknuli na predstavljanju, inspiriranis su činjenicom da na europskom i svjetskom tržištu ne postoji slično softversko rješenje koje na vrlo jednostavan način pomaže organizacijama i pametnim gradovima upravljati voznim parkovima, a pritom značajno štedjeti vrijeme, te smanjivati troškove i CO2 emisije, došli su na ideju za stvaranje platforme mobilityONE. U svega nekoliko mjeseci svojim su konceptom i platformom pridobili prve klijente s kojima i danas uspješno surađuju, kao i brojne druge klijente iz Hrvatske, Njemačke i Austrije koji testiraju mobilityONE.

Make IT Easy otvara novi ciklus financiranja koja započinje danas na Funderbeam platformi za investiranje koju u regiji predstavlja Zagrebačka burza. Cilj nam je tijekom kampanje ukupno prikupiti 1.5 milijuna eura, od čega smo 150-300.000 namijenili manjim i privatnim ulagačima na Funderbeamu kojima želimo zahvaliti na dosadašnjoj podršci. Time započinjemo novo poglavlje za naš mobilityONE koji će postati prvi hrvatski izvozni proizvod u domeni upravljanja mobilnom imovinom i resursima voznih parkova. Radi se o tržištu koje će do 2030. godine narasti na minimalno 30 milijardi dolara. Nakon nastupa na vodećim sajmovima mobilnosti u Europi, osvjedočili smo se da smo razvili unikatno rješenje koje će značajno doprinijeti tranziciji mobilnosti u kompanijama i pametnim gradovima, uštediti im resurse i vrijeme, poboljšati procese korištenja i održavanja vozila, te povećati transparentnost i smanjiti troškove i emisije CO2.  Naša nova platforma već 3 mjeseca je u intenzivnom testiranju kod više kompanija u regiji i u Europi, s gotovo 100.000 vozila, istaknuo je Mladen Herceg, predsjednik uprave Make IT Easy.

Slika nije dostupna Domaći startup razvio jedinstvenu platformu koja tvrtkama rješava jedan od najvećih problema - upravljanje voznim parkom

Zanimljivo, poznati hrvatski rally vozač Juraj Šebalj po prvi puta ulazi u svijet investicija te će osim uloge brand ambasadora biti glavni investitor u mobilityONE.

Kao investitor, u startu sam se pitao: Što točno radi “ta aplikacija” u koju možeš investirati? Tko su ljudi koji stoje iza toga? Na koji način mobilityONE stiže na tržište? S obzirom da su sve što su obećali na pvoj prezentaciji i učinili rekao sam si: Kume, krcam se na ovaj vlak. To su stvari koje odlučiš u 3 ujutro, slikovito je opisao Šebalj.

Kako su pojasnili, Šebalj će im pokušati pomoći osvojiti tržište čija se vrijednost do 2030. predviđa na čak 30 milijardi dolara.
 
Hrvatska startup scena u strelovitom je rastu i posebno veseli što je ovo već drugo veliko prikupljanje investicija na Funderbeamu u manje od mjesec dana. U Hrvatskoj imamo niz izvoznih proizvoda koji mogu stajati uz bok velikim svjetskim igračima, kao i dobrih poslovnih ideja koje će tek ugledati svjetlo dana. Zato Funderbeam, kao globalna digitalna platforma, omogućava startupovima i biznisima u razvoju prikupljanje kapitala pod povoljnijim uvjetima od venture capitala i drugih oblika ulaganja. Funderbeam želi biti pouzdan partner hrvatske pameti i nova runda investicija za mobilityONE softver samo je još jedna potvrda da se krećemo u pravom smjeru, istaknuo je Ognjan Despot, direktor Funderbeama za srednju i istočnu Europu te podsjetio da su hrvatske tvrtke preko Funderbeama već prikupile više od šest milijuna eura ulaganja, dok su ukupna ulaganja preko Funderbeama veća od 50 milijuna eura.

Direktor IT-a i razvoja mobilityONE Damir Škrtić po prvi puta je investitorima javno prezentirao softver.

mobilityONE je jednostavan za korištenje. To je informacija koju dobivamo od naših testnih korisnika i to je ono što ja najvažnije za ovakve proizvode mobilityONE daje i ekološki pogled koji dobiva sve veću važnost - omogućena je kontrola emisije CO2 i svih elemenata koji na nju utječu. Svi potrebni podaci nalaze se na jednom mjestu - od registra vozila, aktivnosti i događaja na vozilima, pregleda korištenja do detaljne specifikacije troškova. mobilityONE zamjenjuje brojne excele i štedi živce i vrijeme. Uz to, vrijeme utrošeno na komunikaciju i koordinaciju će se značajno smanjiti, istaknuo je Škrtić.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti