Kopiranje storyja sa Snapchata pokazalo se velikim uspjehom za Instagram te su u kratko vrijeme “priče” brzo osvojile ovu društvenu mrežu. Slično su pokušali napraviti i kopiranjem TikToka, kada su predstavili opciju kratkih videozapisa Reels. Očekivanja su, dakle, bila velika, no čini se kako je stvarnost ipak malo drukčija.
Naime, kako su prenijeli na Business Insideru pozivajući se na interno izvješće, u Instagramu nemaju prevelikog razloga za zadovoljstvo s aktivnosti korisnika na Reelsu. Od 11 milijuna kreatora na toj mreži, samo petina njih objavljuje videozapise kroz Reels svaki mjesec, dok većina korisnika Reelsa nema neku interakciju s korisnicima. Kao jedan od problema, navodi se u izvještaju, jest nedostatak originalnog sadržaja te je skoro trećina sadržaja napravljena na drugim platformama i nakon toga uploadana na Instagram.
Kolika je razlika TikToka i Reelsa najbolje govori podatak o broju sati koje korisnici svaki dan provedu gledajući videozapise. Naime, ta brojka za TikTok iznosi skoro 200 milijuna sati (197,8 milijuna), dok korisnici Instagrama videozapise putem Reelsa gledaju samo 17,6 milijuna sati dnevno, otkrio je taj izvještaj.
Iz Instagrama su reagirali na te medijske natpise i tvrde da ipak nije sve tako sivo te da je riječ o zastarjelim i u nekim slučajevima, netočnim podacima s kojima se prikazuje netočno stanje oko Reelsa. Glasnogovornica kompanija Devi Narasimhan za Business Insider komentirala je kako pred njima stoji još dosta posla, ali i da su kreatori i kompanije ostvarili “obećavaju rezultate”, dok je rast monetizacije brži od očekivanog putem Reelsa.
Podsjetimo, Instagram je nedavno najavio promjene na svojoj društvenoj mreži s kojima bi ona trebala postati sličnija TikToku, s većim naglaskom na video i preporuke sadržaja nepoznatih korisnika i kreatora. Od tih promjena na kraju su, barem privremeno, ipak odustali jer su naišli na veliki otpor korisnika koji ne žele da Instagram postane kopija TikToka.