Instagram je na dobrom putu da zaradi dobre novce od oglašavanja, no i to ima svoju cijenu — za korisnike.
Instagramove reklame više nisu ništa novo, no novost je da je kompanija produžila trajanje videa u reklami sa maksimalnih 30 sekundi na 60 sekundi. Razlog tome je što će velike kompanije moći iskoristiti već producirane reklame, te samim time smanjiti troškove izrade, no s druge strane, reklama od 60 sekundi košta sigurno više nego ona od 30 sekundi.
Isto tako, za korisnike to može biti i korisno, jer osobno znam i sam pogledati reklamu na YouTubeu koja traje i po par minuta — naravno samo ako me interesira. To može biti primjerice najava nekog filma, serije, online tečaja i slično. S druge strane, korisnik će i dalje imati mogućnost da samo nastavi s scrollanjem, te tako izbjeći reklamu, što znači da su oglašivačima i dalje najbitnije prve sekunde oglasa.
Prvi oglašivač koji će imati reklamu od 60 sekundi je američki T-Mobile s Drake-om u glavnoj ulozi, odnosno produžena verzija reklame koja je bila prikazana na Super Bowl-u.
Sa preko 400 milijuna aktivnih korisnika, Facebook je polako počeo zarađivati ozbiljne novce kroz Instagramovu platformu, oglasi koji se prodaju u preko 30 zemalja, a vjerojatno ste primijetili da je među tih 30 zemalja i Hrvatska.
Instagram je na vrlo teškoj misiji, koji su probali mnogi s neuspješnim rezultatom, a to je “ukrasti” dio marketinškog budžeta od televizije, no ovim potezom od maksimalne dužine 60 sekundi, Instagram nudi mogućnost oglašavanja postojećih reklama, umjesto stvaranja novih formata, što je u većini slučajeva velik problem za velike oglašivače.