Čini se kako se u Meti pripremaju za teška ili barem teža vremena. Naime, zaposlenicima je ovog tjedna poslana poruka od glavnog direktora za proizvode, Chrisa Coxa, u kojem se navode glavni kompanijini prioriteti i izazovi u nadolazećem periodu.
Moram naglasiti da smo u ozbiljnim vremenima i da se borimo sa snažnim vjetrom u prsa, napisao je Cox u poruci do koje je došao i američki The Verge. Trebamo obaviti sve bez greške u situaciji slabijeg rasta, gdje timovi ne trebaju očekivati velik rast budžeta i broja novih inženjera.
Kao glavne izazove Cox je naveo promjene u odnosu prema privatnosti korisnika, što utječe na Metine prihode od prodaje oglasa, ali i općenite makroekonomske pritiske. Stoga se u Meti okreću monetizaciji Reelsa, svojih kratkih videa koji se objavljuju na Facebooku i Instagramu.
Da je Meta već krenula s intenzivnijim fokusom na Reelse govori i informacija da će ubuduće sva videa, objavljena na Instagramu i Facebooku, automatski biti tretirana kao Reels. Testiranja su već krenula, što su potvrdili i iz Mete.
Naime, cilj im je video sadržaj, koji korisnici objavljuju na njihovim društvenim mrežama, ponuditi što većem broju korisnika. Za sad nije poznato hoće li i ranije objavljena videa biti prebačena u Reelse te hoće li se mijenjati njihova dopuštena duljina trajanja koja trenutno iznosi do 10 minuta za obične i do 60 minuta za verificirane profile.
Cox je naveo šest područja za koje vjeruje da će zahtijevati dodatne investicije - metavers, umjetna inteligencija, poruke, Reels, monetizacija i privatnost.
Podsjetimo, Meta je već najavila svojim zaposlenicima da će doći do određenog usporavanja aktivnosti, kao što je prestanak zapošljavanja. Upravo to usporavanje aktivnosti brine investitore, koji Metino fokusiranje na metaverse, virtualni prostor u koji je potrebno uložiti mnogo novca, a čija je isplativost upitna ili će biti vidljiva tek za nekoliko godina, vide kao jedan od glavnih problema.