Japan je i službeno predstavio svoj novi brzi vlak Shinkansen, odnosno "vlak metak". Ovo čudo tehnologije ne samo da je udobnije od prethodnih modela već u sebi ima i litijsku bateriju, pa u slučaju nužde može nastaviti vožnju i bez vanjskog napajanja. Baterija je prije svega namijenjena izvanrednim situacijama, poput potresa, kad je važno da vlak izađe iz opasne zone ili čak dođe do prve stanice.
Model N700 S trebao je s radom početi tijekom ljetnih Olimpijskih igara u Tokiju, no kako su one odgođene za sljedeće ljeto, Central Japan Railway Company odlučila ga je upogoniti sada.
Ovaj model sastoji se od 16 vagona, ima poboljšan sustav za kočenje u slučaju opasnosti, a oni koji su ga isprobali kažu da je najtiši od svih vlakova dosad.
7/5 10:04 のぞみ304号 N700S(動画・15秒)
— Ruby & Emmeline (@ruby_emy) July 5, 2020
イオン大高に行くついでに撮影。近くから撮影できるよい場所で、今日はデカいカメラの人はいなかった。しかしカメラが不調で、途中で切れてまった。
GoogleMaphttps://t.co/O2IHcJwR4X#N700S #東海道新幹線 #大府市 pic.twitter.com/Zl7i5MKUlj
Da su Japanci zaista mislili na sve, govori činjenica da su sjedala opremljena vlastitim utičnicama za struju, police za torbe imaju dodatno osvjetljenje koje se automatski pali kad vlak uđe u stanicu, a tu su i novodizajnirana sjedala za dodatnu udobnost prilikom putovanja.
I sad ono najvažnije. N700S putuje brzinom od 360 kilometara na sat, što znači da bi vožnja od Zagreba do Šibenika trajala manje od sat vremena.
Treba spomenuti kako s tih 360 kilometara na sat Shinkansen nije najbrži vlak na svijetu. Taj rekord pripada francuskom TGV 4402, koji je 2007. godine postigao brzinu od nevjerojatnih 574 kilometra na sat. No iako japanski vlakovi mogu ostvariti i veću brzinu, zbog sigurnosti ta je brzina ograničena.