Počeo je iščekivani i već mjesecima najavljivani festival Dani komunikacija, središnje događanje industrije tržišnog komuniciranja u organizaciji HURA-e (Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje) i IAB Hrvatska (Udruge za interaktivni marketing).
Davor Bruketa, predsjednik HURA-e najavio je festival: „Povedite svog avatara da ide na dosadne ručkove s klijentima jer nećete spavati tri dana i tri noći.“
U tri dana festivala i u četiri dvorane okupilo se 65 govornika od čega čak 16 međunarodnih predavača, a na festivalu će se održati i godišnja proglašenja najboljih u industriji s dodjelama nagrada za čak 4 strukovna natjecanja – Effie, IdejaX, Mixx i Young Lions Croatia.
“Htjeli smo dovesti najbolje na festival – najbolje oglašivače, najbolje kreativce, PR-ovce, redatelje, pa čak i hakere, kiborge te best-selling autore. Ti ljudi danas su u Hrvatskoj i druže se s našim sudionicima, što dočarava značaj našeg tržišta, snagu naših ljudi i relevantnost festivala.” izjavila je direktorica festivala i kreatorica programa Dana komunikacija, Dunja Ivana Ballon.
Ovogodišnju selekciju međunarodnih govornika na festivalu predvodi velikan industrije tržišnih komunikacija Sir Martin Sorrell, zatim najbolji oglašivač svijeta Matt Biespiel, najbolji stručnjak za odnose s javnošću na svijetu Aaron Sherinian, najbolji content kreator Oobah Butler, jedan od 10 najboljih redatelja za marketing na svijetu Ali Ali, superheroina - prva žena-kiborg Moon Ribas i drugi.
Značaj festivala potvrđuje i podrška više od 100 tvrtki i medija, a snagu natjecanja IdejaX, Effie Croatia, Mixxx i Young Lions pokazuje prijava rekordnog broja projekata (285) i proglašenje najboljih od strane 61 člana žirija.
Da se radi o ne tako običnom festivalu, osim svjetskih imena koja okuplja potvrđuje i činjenica da će se predavanja moći gledati iz bazena, iz horizontale, ali i s društvom u kafiću. Organizatori su preko dana pripremili besplatnu jogu, a na partijima ih očekuje dark room.
Festival i ove godine raste, zabilježen je značajan porast interesa. Hotel Lone rasprodan je još u siječnju prije najave prvog predavača, a do festivala je sav smještajni kapacitet Maistre u Rovinju rasprodan.