Jeste li primijetili promjenu? Brojni korisnici frustrirani su promjenama u Gmailu

Iz Googlea kažu kako konstantno eksperimentiraju s formatima te traže način na koji bi ljudima pomogli u otkrivanju i povezivanju s kompanijama.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 09.05.2023. / 11:43

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Google je oglase u Gmail uveo prije desetak godina. Iako korisnici nisu bili oduševljeni tim potezom, s vremenom su se navikli da se pri vrhu ulaznih pretinaca u koje se primaju promotivni mailovi, kao i mailovi s društvenih mreža, prikazuju oglasi. Glavni ulazni pretinac, srećom, i dalje je lišen oglasa i nadamo se da će tako ostati i dalje.

Verifikacija profila na Gmailu Novi pokušaj borbe protiv spama i prijevara: "Plave kvačice" stižu i na Gmail

Ipak, američka kompanija pokušava pronaći načine kako bi se korisnicima prikazao još veći broj oglasa jer to znači i veću zaradu za njih. Jedan od tih načina koji su nedavno počeli primjenjivati iznenadio je, ali i razljutio brojne korisnike Gmaila, što možemo vidjeti po brojnim objavama na društvenim mrežama.

Naime, ne samo da je Google povećao broj oglasa u spomenutim ulaznim pretincima već ih je umjesto samo pri vrhu sada počeo ubacivati i među mailove koji se nalaze u sredini ili pri dnu stranice. Iako se i pored njih nalazi oznaka koja daje do znanja kako je riječ o oglasima, korisnici kritiziraju kako bi zbog činjenice da se nalazi među brojnim drugim mailovima mogli takav oglas zamijeniti za pravi mail. Također, naravno, kritiziraju i općenito povećanje broja oglasa koji im se prikazuje među pristiglim mailovima.

Na medijske upite iz Googlea su novinarima portala 9to5 Google odgovorili kako konstantno eksperimentiraju s formatima te traže način na koji bi ljudima pomogli u otkrivanju i povezivanju s kompanijama. Naglašavaju kako se u dijelu ulaznog pretinca namijenjenog promotivnim mailovima nalaze i mailovi s oglasima koji bi korisnicima mogli biti zanimljivi.

Slika nije dostupna Pomoć u pisanju mailova i dokumenata: Googleova umjetna inteligencija stiže i u Gmail

Na temelju njihova odgovora možemo zaključiti kako je riječ samo o testiranju većeg broja oglasa u pretincu Gmaila te bi Google od te opcije mogao odustati, ali uvijek postoji mogućnost da je proširi i na sve korisnike, pogotovo jer im ta opcija donosi više novca.
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti