Mercedesov novi električni automobil imat će doseg čak oko 700 kilometara

Za malo više od dva tjedna stiže Mercedesova električna limuzina koja će potencijalne korisnike najviše privući fantastičnim dosegom.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 29.03.2021. / 09:31

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Tesla je pionir i dugogodišnji lider na tržištu električnih automobila, no pritisak tradicionalnih proizvođača automobila sve je veći te su nedavno iz Volkswagena najavili da do 2025. žele prestići Muskovu kompaniju i postati globalni lider po prodaji električnih vozila. Opasna konkurencija Tesli uskoro stiže i iz Mercedesa, koji je također u procesu transformacije i elektrifikacije. Prema Bloombergu, njihov nadolazeći električni model EQS, čije je predstavljanje najavljeno za malo više od dva tjedna, trebao bi, barem u testnim uvjetima, imati doseg od čak oko 700 kilometara.

Slika nije dostupna Inteligentan, zelen, a Mercedes: Predstavljen električni kompaktni crossover SUV EQA

Trebalo nam je vremena da sve pripremimo, no sada je vrijeme za akciju, komentirao je za Bloomberg izvršni operativni direktor kompanije Markus Schaefer ulaganja u elektrifikaciju kompanije. Naime, već sljedeće godine Mercedes planira proizvodnju osam električnih vozila na tri kontinenta kako bi krenuo u osvajanje tržišta. Schaefer kaže da su poboljšali fleksibilnost svih svojih tvornica kako bi se u njima mogli proizvoditi automobili s motorima s unutarnjim izgaranjem, hibridi i potpuno električni automobili.

S dosegom od oko 700 km, novi će Mercedes nadmašiti Teslin Model S Long Range, no kako upozoravaju na Bloombergu, uskoro stiže konkurencija koja će nadmašiti i taj doseg. Naime, iz Lucid Motorsa najavili su kako će jedna verzija njihove luksuzne limuzine Air imati doseg od čak oko 825 km, dok je Tesla najavila verziju Modela S (Plaid+) s još malo boljim dosegom.

Slika nije dostupna Kraj za benzince i dizelaše? Iz Daimlera smatraju da to trenutačno nema ekonomskog smisla

Što se budućnosti tiče, i Mercedes će, naravno, fokus usmjeriti na elektrifikaciju, no njihove su ambicije malo umjerenije u odnosu na neke druge tradicionalne proizvođače automobila. Naime, dok neki najavljuju kraj proizvodnje i prodaje benzinaca i dizelaša do kraja desetljeća, div iz Stuttgarta očekuje da će do 2030. polovica njihovih prodanih automobila biti hibridi ili električna vozila, tako da ne namjeravaju tako skoro odustati od motora s unutarnjim izgaranjem.
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti