Prvi primjerci Rimac Nevere uskoro bi trebali krenuti prema svojim kupcima, no prije nego što se to dogodi, tim iz Svete Nedelje proveo je još jedno testiranje u ekstremnim uvjetima. Ovaj put odveli su Neveru u blizinu Arktičkog kruga u Švedskoj.
Fokusirali su se na testiranje tijekom noći, kad su temperature bile ekstremne i omogućile im podešavanje sustava kao što su ABS, ESP i torque vectoring.
Testiranje na podlozi s niskim prianjanjem omogućuje nam dosljedna i točna zapažanja o tome kako naši sustavi rade na niskim temperaturama. Stvari se događaju puno sporije nego na asfaltu, a imamo lijepe, ujednačene, glatke staze za rukovanje, tako da znamo da na podatke koje dobijemo ne utječu nesavršenosti površine ili promjene temperature. Nakon ova dva tjedna testiranja sretni smo što vidimo točno rezultate koje smo željeli postići, istaknuo je glavni razvojni i testni vozač Miroslav Zrnčević.
Videotestiranja možda najbolje pokazuje kako se Nevera snašla na ledu, snijegu i niskim temperaturama.
Za nas je ovaj proces testiranja u ekstremnim uvjetima bio prilika za usavršavanje Nevere, osiguravajući da je savršena prije prvih isporuka vlasnicima. Čak i nakon dva tjedna provedena na temperaturama od oko -15 °C i prilično zahtjevnog režima testiranja, naš prototip je zadovoljio ostvarujući 100 % očekivane rezultate, tako da znamo da svi naši temeljni sustavi mogu pouzdano raditi čak i u ekstremnim uvjetima. Ono što smo također željeli postići je razviti supersportski automobil koji može voziti i u njemu uživati i netko tko i nije najiskusniji vozač. Pronalaženje ravnoteže stvaranja uzbudljive, vozaču prilagodljive, ali sigurne vožnje u automobilu od 1914 KS s četiri neovisna elektromotora, naš je cilj od prvog dana, a kako se testiranje bliži kraju, mogu sa sigurnošću reći da je to upravo ono što smo postigli s Neverom, dodao je Mate Rimac, izvršni direktor Rimac grupe.