Facebook je za treći ovogodišnji kvartal objavio financijske rezultate koji su nadmašili očekivanja analitičara s Wall Streeta te je kompanija ostvarila odlične poslovne rezultate, no usprkos pozitivnim rezultatima i velikoj zaradi, investitore su zabrinule prognoze prema kojima im u 2017. prijeti usporavanje rasta prihoda i profita zbog nemogućnosti povećanja prikaza broja oglasa korisnicima. No, čini se kako je Zuckerberg ipak pronašao rješenje za povećanje broj oglasa i zarade, a to rješenje nalazi se u ubacivanju oglasa u videozapise na Facebooku.
Korisnici Facebooka dnevno gledaju oko sto milijuna sati videozapisa dnevno, a prema informacijama Re/Codea, u budućnosti će u sklopu tih videa korisnici morati gledati i reklame. Oglasi se neće pojavljivati prije ili na kraju videozapisa već tijekom videa (trajanje videozapisa mora biti najmanje 90 sekundi) i to nakon dvadesetak sekundi reprodukcije, a Facebook će zaradu od oglasa dijeliti s kompanijama koje objavljuju videozapise te će njima pripasti 55 posto zarade od oglasa. Inače, Mark Zuckerberg se dugo vremena protivio objavljivanju oglasa prije reprodukcije videozapisa na Facebooku, a iako se oglasi i dalje neće prikazivati prije samog videa, ova kompanija još je prošle godine omogućila objavu sponzoriranih videa, dok sada očekujemo i postavljanje oglasa tijekom reprodukcije videozapisa.
Testiranje ove opcije trebalo bi početi uskoro, a iako će korisnici sigurno kritizirati postavljanje oglasa unutar videa koje gledaju na Facebooku, Zuckerbergova će kompanija na ovaj način dobiti još jedan veliki izvor zarade s kojim može zaraditi milijune dolara. Iz Re/Codea kažu kako u Facebooku nisu bili raspoloženi za komentar vezano uz ove informacije, no napominju kako je Dan Rose iz ove kompanije još prošle godine govorio o testiranju oglasa unutar videozapisa s kojim bi mogli početi tijekom 2017. godine.