Immersive Factory prije tri godine osnovali su Olivier Pierre (glavni direktor), Bertrand Pierre (glavni komercijalni direktor) i dva druga suosnivača, Philippe Timsit i Francis Savic, a tvrtka je objavila da je prikupila milijun eura sredstava od fonda WaterStart Capital (NCI).
Uz poticaj HTC-ovog programa VIVE X u Londonu i programa Shell LiveWIRE u Francuskoj Immersive Factory trenutačno zapošljava oko 30 ljudi raspodijeljenih u administrativno i prodajno sjedište u Parizu i centar za istraživanja i razvoj u gradu Albi, usredotočen na stvaranje edukacija pomoću virtualne realnosti te poboljšanje platforme koja se upotrebljava za održavanje vježbi.
"Iskustvo je najbolji učitelj..." – ova fraza savršeno prikazuje viziju tvrtke Immersive Factory o tome što bi poučavanje i učenje uistinu trebali predstavljati. Edukacija pomoću virtualne realnosti ima puno značajniji učinak na klasične edukativne tečajeve jer se može upotrebljavati za simulaciju opasnih situacija i izlaganje vježbenika opasnostima na svom radnom mjestu radi smanjenja broja nezgoda na radnom mjestu i poboljšanja ponašanja.
Nakon uranjanja u okruženje virtualne stvarnosti vježbenici mogu vježbati procedure i, ako je primjenjivo, iskusiti što se događa ako se prekrše sigurnosna pravila. Na kraju tečaja voditelji imaju pristup preciznim statističkim grafikonima koji prikazuju pogreške koje su njihovi zaposlenici napravili tijekom iskustva virtualne realnosti. Organizacije mogu upotrebljavati tečajeve virtualne realnosti ne samo za procjenu ponašanja svojih zaposlenika već i za održavanje sastanaka o postignutim ciljevima za istinsko postizanje promjena i poboljšanje sigurnosti na radnom mjestu.
Immersive Factory danas ima gotovo stotinu ključnih kupaca, među kojima možemo spomenuti na primjer: Shell, Colas, Siemens, Moët Hennessy, Suez, Volvo, P&G, Engie, Airbus, EDF, Veolia, Saint Gobain, Orano, Eiffage, Bureau Veritas, Air Liquide… Za podršku svojim klijentima u uvođenju virtualne realnosti i promociju svoje platforme Immersive Factory osnovao je međunarodnu maloprodajnu mrežu koja se već može pohvaliti brojem od preko 40 partnera.
Kampanja za prikupljanje sredstava usmjerena je na povećanje broja klijenata koji upotrebljavaju usluge tvrtke Immersive Factory na svjetskoj razini radi podrške njezinim kupcima na svim njihovim mjestima te ispunjenje potrebe za obnovom metoda edukacije o zdravlju i sigurnosti na radnom mjestu.
Olivier Pierre, glavni direktor tvrtke Immersive Factory: "Virtualna realnost omogućuje nam reprodukciju situacija na radnom mjestu s preciznošću stvarnog života. Ona je zaista korisna za poboljšanje edukacije o zdravlju i sigurnosti na radnom mjestu naših klijenata. Tečajevi su prilagođeni novim zaposlenicima i osobama koje su davno završile srednju školu. Zabavan pristup naših tečajeva može pobuditi svačije zanimanje za učenjem, povećati njihovu sposobnost upijanja novih podataka i srušiti kulturološke prepreke. Virtualna realnost vodeća je tehnologija koja se može upotrijebiti za postizanje ovih ambicioznih ciljeva učenja."
"Od osnutka tvrtke Immersive Factory nastojali smo uključiti i pojednostaviti pristup tečajevima zdravlja i sigurnosti na radnom mjestu na temelju virtualne realnosti nudeći svojim klijentima čitav višejezični katalog koji se može preuzeti internetski s naše platforme i odmah upotrebljavati uz sustave za virtualnu realnost, koji su danas samostalni i jednostavni za postavljanje”.
"Kao jedan od prvih ulagača u Immersive Factory, uzbuđeni smo zbog ovog novog prikupljanja novca. Ovaj novi kapital omogućit će tvrtki ubrzanje rasta svojih inovativnih rješenja za obuku pomoću virtualne realnosti koja trenutačno upotrebljavaju svjetska poduzeća na VIVE sustavima kao što su VIVE Pro i Focus Plus”.
Dave Haynes, direktor tvrtke Developer Ecosystem & Vive X za Europu, Bliski istok i Afriku