Zbog kaosa koji je nastao nakon Muskova preuzimanja Twittera, dio oglašivača odlučio je pauzirati svoje marketinške aktivnosti na toj društvenoj mreži, dok ne vide smjer kojim će se kompanija razvijati. Prvenstveno, brine ih govor mržnje i širenje lažnih vijesti, što su stvari za koje do sada niti jedna platforma nije pronašla potpuno učinkovito rješenje.
S oglasima i kampanjama tako su pauzirale kompanije poput General Motorsa, Audija, Volkswagena, Pfizera, United Airlinesa i drugih, dok je marketinška agencija Interpublic Group svojim klijentima također preporučila da se neko vrijeme suzdrže od oglašavanja na Muskovoj mreži. S obzirom na to da Twitter oko 90 posto svojih prihoda ostvaruje od oglašavanja, jasno je kako se trenutačna situacija neće dobro odraziti na prihode tvrtke.
Prema Muskovom planu, udio oglašavanja u ukupnom prihodu kompanije ionako bi trebao pasti, dok očekuje veliko povećanje zarade od pretplata. Vidjet ćemo kako će ta ideja proći među korisnicima, no na početku stvari nisu krenule idealno.
No zato Musk može biti sretan što je Twitter dobio jednog oglašivača koji je spreman potrošiti više novaca na marketinške kampanje na toj društvenoj mreži. Riječ je o SpaceX-u - Muskovom SpaceX-u. Ova je tvrtka naručila jedan od većih oglašivačkih paketa na Twitteru kako bi reklamirala svoj servis Starlink u Španjolskoj i Australiji. Prema CNBC-u, cijena tog paketa iznosi oko 250 tisuća dolara, a za tu cijenu ime brenda prikazuje se na vrhu timelinea Twittera tijekom cijelog dana.
Zanimljivo, SpaceX do sada nije kupovao velike oglašivačke pakete putem Twittera, otkrili su novinarima sadašnji i bivši zaposlenici kompanije koji, naravno, nisu željeli otkriti identitet. Pitanje je hoće li SpaceX nastaviti s takvim tipom oglašavanja i povećati svoj marketinški budžet na Twitteru, no kako je u oba slučaja riječ o Muskovim kompanijama, ne bi se trebali iznenaditi ako se takav oblik suradnje nastavi i u budućnosti.