Sve većem broju tehnoloških kompanija koje su zainteresirane za tržište električnih automobila pridružio se i Sony. Još prošle godine japanski div predstavio je konceptni automobil Vision-S, dok je na ovogodišnjem CES-u predsjednik kompanije Kenichiro Yoshida prikazao i novi prototip električnog vozila (Vision-S SUV), ali što je puno znakovitije - najavio je i stvaranje potpunog novog odjela u kompaniji. Sony Mobility bio će dio Sony Grupe i bit će usmjeren komercijalizaciji električnih vozila.
S obzirom na to da su pokrenuli ovaj odjel, jasno je kako su njihove namjere na tržištu električnih automobila ozbiljne. Iako to nije garancija kako će se njihovi automobilu uskoro pojaviti u prodaji, Yoshida je jasno dao do znanja kako istražuju komercijalno lansiranje električnih vozila te da žele redefinirati mobilnost.
Ako se zaista odluče na taj korak, možemo očekivati kako će Sonyjevi električni automobili biti bazirani na dva konceptna prototipa koja su predstavili ove i prošle godine. Također, Sony bi tako bi mogao prestići Apple o čijem se električnom (i potencijalno autonomnom) vozilu govori već godinama, a koji bi se na tržištu mogao pojaviti 2024. ili 2025., iako se ne bi trebali iznenaditi da se njegov razvoj oduži.
Za novi model automobila Yoshida je rekao kako je razvijen na osnovama sigurnosti, prilagođenosti i zabave, pri čemu je najveći naglasak stavljen upravo na sigurnost, za što se brine ukupno čak 40 senzora postavljenih s unutarnje i vanjske strane automobila. Prilagođenost koji je spomenuo odnosi se na činjenicu da će se unutrašnjost njihovih automobila moći personalizirati, dok će samo vozilo, na krilima podrške za 5G povezivosti, moći konstantno evoluirati.
Također, spomenuo je i evoluciju mobilnosti kao zabavnog prostora koji uključuje videoigre i audio iskustvo. U nekoj budućnosti u kojoj će automobili biti u potpunosti autonomni te putnici u vozilima više neće morati obraćati pažnju na promet oko sebe, vrijeme putovanja u svom automobilu mogli bi kratiti igrajući videoigre na PlayStationu ili gledajući filmove na ekranu automobila.
Tako nešto sigurno ne treba očekivati u bližoj budućnosti, no s obzirom na to da automobilske i tehnološke kompanije ulažu milijarde dolara u autonomnu tehnologiju koja se već masovno testira diljem svijeta, takvi scenariji u nekoj daljoj budućnosti nisu nemogući.
Izvor: Tech Crunch