Prema informacijama brojnih medija, upravni odbor Yahooa pristao je na ponudu Verizona tešku oko 4,8 milijardi dolara te bi ove kompanije danas trebale službeno objaviti kako će američka telekomunikacijska kompanija preuzeti Yahoo. O prodaji Yahooa govori se već mjesecima te su za brojne kompanije bile zainteresirane za ovu akviziciju, a trenutno još nisu poznati svi uvjeti preuzimanja (koje će prvo morati odobriti američka regulatorna tijela), odnosno preuzima li Verizon i Yahooove patente i nekretnine. S obzirom na probleme u kojima se ova kompanija nalazi već godinama, mnogi su zaboravili kako je Yahoo krajem devedesetih i početkom ovog stoljeća bio dominantna internetska kompanija koja je dominirala pretraživanjem interneta i čija je vrijednost iznosila čak 125 milijardi dolara.
'Yahoo je bio Google prije Googlea', naglasili su na Tech Cruncheu na kojem kažu kako se Yahoo, jednako kao i AOL, nikada nije oporavio od dot.com krize 2000. godine, a nakon toga je izgubio je utrku s Googleom koji je postao kralj internetskog pretraživanja i drugim internetskim kompanijama. Također, u Yahoou nisu na vrijeme prepoznali mobilnu revoluciju te su tek nakon dolaska Marisse Mayer iz Googlea posvetili veću pažnju mobilnom tržištu i aplikacijama, no pokazalo se da većina poteza koje je povukla šefica Yahooa na kraju nije urodila plodom te se očekuje da će i ona napustiti kompaniju – njen najveći potez bila je akvizicija Tumblra kojeg je Yahoo platio više od milijardu dolara, da bi nedavno otpisao veliki dio njegove vrijednost. Čini se kako će Yahoo u budućnosti voditi još jedan bivši Googleovac – Tim Armstrong bio je na čelu AOL-a kojeg je prošle godine preuzeo Verizon te se očekuje kako će on biti na čelu internetskog odjela koji će se sastojati od Yahooa i AOL-a.
Izvori Re/Codea kažu kako bi integracija Yahooa s Verizonom mogla biti jako teška i komplicirana te postoji veliki broj nepoznanica, a Yahoo i Verizon još nisu dogovorili detalje te integracije tako da nije poznato hoće li novi vlasnik uopće zadržati Yahooov brand ili će ime ovog internetskog pionira otići u povijest.
Izvor: Tech Crunche