Osim modela ID.3, koji bi trebao biti okosnica nove generacije Volkswagenovih električnih vozila nove generacije baziranih na platformi MEB, njemački automobilski gigant razvija još nekoliko modela vozila na struju iz serije ID koje će predstaviti tijekom sljedećih godina. Možemo očekivati modele ID.4, koji je dosad bio poznat kao ID Crozz, te model ID.2. Dok je ID.3 model koji možemo usporediti s Golfom, "dvojka" spada u kategoriju vozila u kojoj se danas nalazi VW Polo i na tržištu bi trebao konkurirati modelima poput Renaulta Zoe.
Kompanija ima planove i za svoj najmanji model VW Up. Još od 2013. na tržištu se nalazi e-Up, model Upa s električnim motorom koji bi uskoro trebao zamijeniti novi model baziran na platformi MEB. Problem kod preinake klasičnih vozila u električna jest to što nema dovoljno mjesta za baterije jer takvi automobili nisu razvijani za postavljanje baterije. Upravo zbog toga VW je razvio vlastitu modularnu platformu MEB koja je prilagođena električnim motorima i baterijama i koja će se koristiti u svim budućim modelima vozila iz VW grupe.
Da VW zaista razvija novu generaciju električnog vozila koja će zamijeniti e-Up za britanski automobilski magazin Car prošli tjedan, potvrdio je izvršni operativni direktor kompanije Ralf Brandstätter. On je rekao kako se radi na modelu ID.1, najmanjem vozilu električnog brenda ID, čija će cijena biti manja od 20 tisuća eura: Možemo smanjiti MEB arhitekturu s manje sadržaja kako bismo snizili troškove.
Nova generacija e-Upa trebala bi se prodavati s dva modela baterija – 24 kWh i 36 kWh, a uz poticaje ili potpore za kupovinu električnih vozila, to bi mogao biti jedan od najpovoljniji automobila s motorom na struju. Npr. trenutačno se e-Up u Europi prodaje za nešto manje od 24 tisuće eura, prije poticaja, a prema Brandstätteru, proizvodnja e-vozila baziranih na platformi MEB u odnosu na njihovu proizvodnju baziranu na postojećim automobilima dizajniranim za motore s unutarnjim izgaranjem, mogla bi biti i 40 posto jeftinija.
Izvor: Electrek