Brojne su razlike između električnih automobila i klasičnih benzinaca i dizelaša. Od, naravno, samog motora pa do načina i brzine punjenja, ubrzanja, održavanja, razlike u cijenama itd. No postoji još jedna razlika između tih vrsta vozila, odnosno električni automobili imaju jednu specifičnu opciju o kojoj se ne govori previše.
Riječ je o prednjem prtljažniku, odnosno kako se često naziva - frunk (engl. front trunk). Zahvaljujući njemu, bitno se povećava prostor za pohranu u automobilima, a ovisno o modelu, obujam prednjeg prtljažnika može biti veći i od prtljažnika automobila srednje kategorije. Kako naglašavaju na Automotive News Europe, neki su vlasnici električnih vozila toliko zadovoljni s tom opcijom da na društvenim mrežama dijele fotografije prednjih prtljažnika natrpanih svim i svačim - od štenaca pa do hrane.
Opcija prednjeg prtljažnika ipak nije dostupna u svim automobilima te u SAD-u oko trideset posto električnih vozila ima tu mogućnost. Treba naglasiti kako su i prije postojali automobili s motorom smještenim u stražnjem dijelu automobila poput Porschea 911 i Chevrolet Corvaira u koje su se stvari mogle pohraniti ispod haube, no takva su vozila ipak bila u manjini.
Proizvođači koji prostor ispod haube ipak nisu iskoristili za dodatnu pohranu smatraju kako su se vlasnici automobila ionako navikli da svoje stvari ostavljaju i stražnjem prtljažniku, pa im frunk i ne treba. Umjesto toga višak prostora iskoristili su za veći komfor u kabini automobila i na prednjim sjedištima.
S uvjerljivo najvećim prednjim prtljažnikom može se pohvaliti Fordov električni pickup F-150 Lightning - čak 400 litara. Lucidov Air ima dvostruko manji frunk, dok Teslin Model Y ispod haube skriva prtljažnik od 116 litara.
Iako, dakle, ta opcija neće biti presudna prilikom donošenja odluke o kupovini automobila, kako prenose na AN Europe, frunk je za mnoge postao jedna od najprepoznatljivijih opcija električnih automobila.