U razdoblju od srpnja do rujna Samsung je prodao 59,6 milijuna mobitela, a Apple 53,6 milijuna, procijenila je u četvrtak analitička tvrtka.
Time se tržišni udio Samsunga popeo na 19,7 posto, a Applea na 17,7 posto, izračunali su. Još u drugom tromjesečju Apple je za Samsungom zaostajao oko četiri postotna boda.
Odlučujući faktor za smanjeni zaostatak Applea bio je pad Samsungove prodaje za 8,4 posto na godišnjoj razini. Apple je pak prodao 2,5 posto više iPhonea nego u istom razdoblju prošle godine.
Apple obično izbija na prvo mjesto globalne ljestvice u posljednjem kvartalu u godini, zahvaljujući predstavljanju novih modela. U cijeloj godini tradicionalno pak prednjači Samsung.
Treće je mjesto u razdoblju od srpnja do rujna zauzeo kineski Xiaomi, koji je prema izračunima IDC-a prodao 2,4 posto više mobitela nego u istom prošlogodišnjem razdoblju, s tržišnim udjelom od 13,7 posto.
Kineski Transsion osigurao je pak status "zvijezde u usponu" oslanjanjem uglavnom na afričko tržište. U trećem tromjesečju prodali su 35 posto više pametnih telefona nego u istom lanjskom razdoblju, ukupno 26 milijuna, i izgradili tržišni udio od 8,6 posto.