Krajem prošle godine Jaguar je lansirao reklamnu kampanju koja je iznenadila, pa čak i šokirala dugogodišnje poklonike tog luksuznog brenda. Umjesto prepoznatljivih automobila u fokusu reklame našli su se modeli odjeveni u jarke boje, koji su signalizirali woke zaokret u identitetu brenda – smjer koji se čini kao potpuni odmak od Jaguarove tradicionalne elegancije i nasljeđa.
Kako je tada objasnio generalni direktor kompanije Rawdon Glover, Jaguar je na putu ponovnog uspostavljanja brenda, tako da mora djelovati drukčije (zato je i počeo koristiti slogan Ne kopiraj ništa), kako bi se izdvojio na ovom tržištu. Pažnju su svakako privukli, iako su komentari na promjenu smjera i taj iskorak u nepoznato za Jaguar bili većinom negativni. Nedugo nakon toga na Tjednu umjetnosti u Miamiju prikazali su i svoj prvi konceptni automobil Type 00, kojim su željeli prikazati smjer u kojem bi taj luksuzni brend trebao stremiti u budućnosti.
Kao da je računalno generiran
Dizajn koji karakterizira dugačak poklopac motora s impozantnim 23-inčnim kotačima te izostanak stražnjeg vjetrobranskog stakla, uz neočekivanu ružičastu boju, nesumnjivo je privukao pažnju – kao i kritike.
Iz kompanije su tada pojasnili da se radi o konceptnom vozilu koje služi kao najava nove generacije električnih modela. Za razliku od tog prototipa s dvama vratima, serijska verzija imat će četiri vrata.
Taj futuristički automobil, sada u nijansi koju Jaguar naziva French Ultramarine, pojavio se na ulicama francuskoga glavnog grada tijekom Tjedna mode u Parizu. Čim je Type 00 stigao, privukao je pažnju prolaznika, koji su zastajali, vadili telefone i užurbano fotografirali i snimali prizor koji se rijetko viđa na cestama.
Na društvenim mrežama brzo su se pojavili brojni videozapisi vozila, koje su neki mediji već prozvali superautomobilom budućnosti. Njegov izgled i hipnotizirajuća boja djeluju gotovo nestvarno – kao da je računalno generiran ili, kako su komentirali u Top Gearu, kao da nije s ovog planeta.