U posljednje vrijeme na mobitele brojnih hrvatskih korisnika počele su pristizati obavijesti o nemogućnosti dostave paketa zbog nepotpunih informacija. Navodni je pošiljatelj tih poruka Hrvatska pošta, a iako oni koji su dobili poruke nisu ništa naručili te i ne očekuju pakete, zbog znatiželje ipak prate upute iz poruka, koje uključuju i unos podataka o bankovnoj kartici. Umjesto neočekivanog paketa na kraju neočekivano ostanu bez novca.
Iz Hrvatske pošte upozoravaju na takve prijevare te svima koji su primili poruku savjetuju da je ignoriraju te da nikako ne slijede poveznice navedene u njima. Onima koji su ipak nasjeli na prijevaru savjetuju da se jave policiji.
U obavijesti svim građanima objavili su i savjete o tome kako mogu prepoznati prevaru te naglašavaju kako je najbolja prevencija obraćanje pozornosti na detalje u poruci.
Lažne obavijesti mogu se prepoznati po sumnjivoj adresi (službena domena Hrvatske pošte je posta.hr), gramatičkim pogreškama, tekstu na engleskom jeziku te nejasnoj poveznici na kojoj se od primatelja u pravilu traži unos broja bankovne kartice i CVC/CVV broj. Samo jedan od navedenih elemenata dovoljan je kako bi se utvrdila valjanost poruke, stoji u objavi, a posebno se upozorava kako Hrvatska pošta preko Vibera ili SMS-a nikada od korisnika ne traži broj bankovne kartice. Plaćanje ili provođenje bilo koje druge transakcije u Hrvatskoj pošti za dostavu paketa/pošiljaka moguće je samo i jedino poštaru na dostavi, u poštanskom uredu ili na paketomatu
Službene obavijesti koje pošta šalje korisnicima sadrže broj same pošiljke (on se može provjeriti u sustavu za praćenje pošiljaka - https://posiljka.posta.hr), a ako su korisnici primili lažni SMS tijekom razdoblja u kojem zaista očekuju pošiljku, riječ je o slučajnosti jer podatke o pošiljci uz pomoć za sustava za praćenje pošiljki mogu saznati jedino primatelj i pošiljatelj poruke.