Krajem svake godine Yahoo Finance tradicionalno provodi izbor za najbolju kompaniju te je u 2021. ta čast pripala Microsoftu koji je probio tržišnu vrijednost od 2 bilijuna dolara, uz povećanje cijene dionica veće od 50 posto. No osim najbolje, Yahoo bira i najgoru kompaniju godinu, a taj odabir nema veze s poslovanjem i kretanjem cijene dionica, već s negativnim imidžem tvrtke.
Za ovu godinu, u konkurenciji kompanije poput Robinhooda i Nikole, tu neslavnu titulu ponijela je kompanija koja je nedavno promijenila ime. Facebook, odnosno Meta proglašena je najgorom kompanijom godine po ovom izboru koji se temelji na glasovima čitatelja Yahoo Financea.
Razlozi zašto je Zuckerberg dobio palac dolje dobro su poznati i jasni, a kap koja je prelila čašu sigurno su informacije o istraživanjima o negativnom utjecaju Instagrama na mlade i pogotovo na tinejdžerice. Ekipa iz Facebooka tog je bila svjesna, no nisu napravili ništa konkretno kako bi riješili taj problem. Dakle, kako ih je optužila zviždačica Haugen, stavili su profit ispred sigurnosti svojih korisnika, a pogotovo najranjivijih skupina.
Ono što je naročito zanimljivo jest da je Meta dobila čak 50 posto glasova više u odnosu na drugoplasiranu najgoru kompaniju Alibabu.
Ipak, među ovim lošim vijestima za Zuckerberga ima i jedna koju bi mogli smatrati pozitivnom, a to je da oko trećina onih koji su sudjelovali u ovom izboru vjeruje kako bi se Meta mogla iskupiti za sve loše što su napravili ove godine. Među prijedlozima kako to napraviti jest i donacija velike količine ostvarenog profita, no u takav je scenarij teško povjerovati.
Izvor: Yahoo