TikTok je u kratko vrijeme postao jedna od najpopularnijih društvenih mreža, a pogotovo je popularan među mladima, odnosno generacijom Z. Kako bi tu popularnost zadržali i privukli nove korisnike, ali i kako bi pronašli nove izvore prihoda, kompanija mora konstantno inovirati, razvija i testirati nove opcije.
Jedna od takvih novih opcija koju testiraju na tržištu u nekoliko azijskih zemalja odnosi se na pronalaženje sadržaja u blizini korisnika, a nazvana je “nearby”. Ova se opcija nalazi na glavnom ekranu pored postojećih opcija “following” i “for you”. Dok ti feedovi prikazuju sadržaj korisnika koje prate, odnosno sadržaj koji algoritam smatra da bi korisnicima mogao biti zanimljiv, na novom feedu prikazivat će se lokalni sadržaj.
Posljednja istraživanja koje je proveo Google pokazuju da se mladi, kada nešto pretražuju, ne okreću toliko Googleovoj tražilici koliko društvenim mrežama poput TikToka i Instagrama. Upravo je takvim korisnicima namijenjena nova opcija prikaza lokalnog sadržaja jer će im se sada, prilikom pretraživanja npr. restorana, kafića, klubova i slično, prikazivati sadržaj koji se nalazi u njihovoj blizini.
Prema Brendanu Gahanu, stručnjaku za društvene mreže, TikTokov “nearby” mogao bi uzeti dobar dio tržišta kompanijama poput Googlea, Instagrama, Yelpa i drugih.
Pored spomenutog noviteta, TikTok na određenim tržištima testira još jednu opciju za svoj feed - “shop”. Putem tog feeda korisnici mogu pretraživati i kupovati različite proizvode te možemo pretpostaviti kako će s vremenom takav feed specijaliziran za šoping na ovoj društvenoj mreži postati dostupan svim korisnicima.
Izvor: Yahoo