Viber je predstavio dvije nove inovativne značajke, koje bi trebale predstavljati novu fazu u evoluciji interakcije između brendova i korisnika u njihovoj aplikaciji, a koje su već dostupne u Hrvatskoj. Kako ističu, nove značajke postat će sljedeći korak u Viberovoj dugoročnoj strategiji transformacije u superaplikaciju.
Prema istraživanjima, 71 posto potrošača očekuje od tvrtki personaliziranu interakciju, a 82 posto tvrtki planira implementirati strategiju s ciljem isporuke bolje vrijednosti kupcima.
Kako bi poboljšali komunikaciju između brendova i korisnika, Viber je osmislio Business Inbox, prostor za interakciju između brendova i korisnika, kojem se može pristupiti izravno, s uobičajenog chat-zaslona. Pojasnili su kako to omogućuje da se sve poruke poslane sa službenih računa brendova pohrane i organiziraju u jednu mapu (kao što su obavijesti banaka, potvrde narudžbi od dostavnih službi, posebna ponuda iz trgovine, itd.).
Korisnici će Business Inbox vidjeti nakon što prime prvu poslovnu poruku, a ako su već ranije komunicirali s tvrtkama, svi razgovori će automatski biti prebačeni u Business Inbox. Iz Vibera su uvjereni kako će Business Inbox omogućiti korisnicima da prilagode svoje iskustvo na Viberu i organiziraju interakcije s brendovima na način koji im najviše odgovara.
Viberov Business Inbox (Foto: Rakuten Viber)
Osim Business Inboxa, korisnici će sad moći koristiti i Poslovni račun, gdje će na jednom mjestu, imati na raspolaganju sve načine interakcije s brendovima. U ovom dijelu nalazit će se sve poslovne informacije, usluge i chatovi na Viberu pod jednim pretraživim poslovnim subjektom.
Novi, pretraživi Poslovni računi pružit će više mogućnosti korisnicima koji će, ističu iz Vibera, moći pronaći brendove i proaktivno započeti komunikaciju s njima.
Iz Vibera najavljuju da će nastaviti širiti mogućnosti Poslovnih računa nakon lansiranja, dodavajućii više komunikacijskih kanala koji će korisnicima biti na dohvat ruke, više usluga pod jednim računom i proširene značajke, uključujući lokaciju, pozivanje tvrtke i još mnogo toga.
Cilj im je dodatno povećati sigurnost i povjerenje korisnika prilikom komunikacije s brendovima. Sve poslovne poruke provjerenih brendova će se prema zadanim postavkama nalaziti u Business Inboxu, koji će biti nedostupan za privatne račune koji pokušavaju lažno predstavljati tvrtku ili brend. Vrijedan dodatak je "plava kvačica" koja korisnicima pomaže u prepoznavanju provjerenih brendova. Poslovni računi će prikazivati sve poslovne podatke na jednom mjestu, a korisnici će im moći lako pristupiti i provjeriti ih.
Viberov Poslovni računi (Foto: Rakuten Viber)
Nedavna ažuriranja Vibera osigurala su snažan temelj za uvođenje dodatnih značajki kao dio poslovne strategije superaplikacije, izjavila je Cristina Constandache iz Vibera. Cilj ove strategije je poboljšati korisnost aplikacije za krajnje korisnike i proširiti mogućnosti na koje se brendovi mogu povezati sa svojom publikom, što će u konačnici rezultirati povećanom vrijednošću za obje strane. Implementacijom više značajki, usluga i komunikacijskih kanala, Viber može ponuditi bolju vrijednost i korisnicima i brendovima na pojednostavljeni način.