Volkswagen tijekom sljedećih godina planira predstaviti 3 potpuno nova modela električnih automobila iz kategorije SUV s kojima žele zauzeti što veći udio na tržištu e-vozila i time zaprijetili trenutačno nedodirljivoj Tesli. Također, plan njemačke kompaniju za naredno razdoblje uključuje i redizajn postojećih električnih modela koji će, među inim, dobiti i snažnije motore.
SUV koji bi mogao privući veliku pozornost i potražnju među ljubiteljima ovog brenda jest model koji bi trebao biti električna verzija Tiguana. Taj bi automobil treba biti baziran na postojećem modelu ID.4, no ne bi trebao izgledati poput ostalih vozila iz ID serije, već kao tradicionalni SUV.
Električni Tiguan trebao bi biti dostupan u verzijama s pogonom na stražnje kotače te na sva 4 kotača, a na tržištu će se pojaviti i dvije verzije ovisno o broju sjedišta - s 5 i sa 7 sjedišta. Pokretat će ga nadograđena VW-ova platforma za e-vozila (MEB+) koja će omogućiti ne samo snažnije motore, već i korištenje većih i boljih baterija, objasnili su na EV Areni.
Početak prodaje ovog vozila očekujemo 2025. godine, nakon čega će VW dio svog fokusa prebaciti na elektrifikaciju svog još jednog popularnog automobila - T-Crossa. Bit će baziran na modelu ID.2all (navodno će se prodavati kao ID.2X) te će ovo biti najjeftiniji SUV njemačke kompanije. Ovaj bi automobil trebao imati samo motor koji pogoni prednje kotače te bi VW u njemu trebao koristiti novu baterijsku tehnologiju zahvaljujući kojoj bi najjači model s jednim punjenjem mogao prijeći do 450 km.
Treći model električnog SUV-a planiran je tek za pet godina i trebao bi biti malo manji u odnosu Touarega. Za razliku od ostalih modela iz serije ID, ovaj premium SUV trebao bi biti baziran na istoj platformi koju će koristiti Porsche za svoj nadolazeći Macan (SSP), što znači da možemo očekivati vrhunske performanse. Mediji nagađaju kako bi taj model mogao biti baziran na projektu Trinity (čak bi se tako mogao i zvati) koji je prije 2 godine najavio tadašnji CEO Herbert Diess. On je tada rekao da će to vozilo revolucionarizirati Volkswagen. Među inim, spominje se kako bi Trinity mogao imati doseg od oko 700 km te autonomiju 4 stupnja.