Kako bi mogao izgledati autonomni javni prijevoz u kojem autobusima, umjesto ljudi, upravljaju računala, možemo vidjeti na primjeru Malage. Naime, u tom španjolskom gradu, na dionici dugoj oko 8 km između luke i centra grada prometuje i putnike prevozi autobus kojim upravlja - računalo. Naravno, opremljen je raznim senzorima, kamerama i ostalom naprednom tehnologijom, a kako u Španjolskoj nema regulative koja bi omogućila da autonomna vozila nemaju nadzor, na prednjem sjedalu autobusa ipak se nalazi profesionalni vozač.
On, dakle, ne upravlja vozilom, već je tu samo za slučaj ako računalo donese neku pogrešnu odluku ili se ne snađe u određenim prometnim situacijama. Na The Guardianu kažu kako je ovo prvi takav projekt u Europi u kojem putnike prevozi autonomni električni autobus na dionicama na kojoj cestu dijeli s ostalim sudionicima u prometu, odnosno ne vozi se nekim sigurnim cestovnim trakama ili dionicama na kojima nema ostalih vozila.
Ovaj, za europsko tržište revolucionaran projekt, pokrenut je u javno-privatnom partnerstvu te je za njega osnovan poseban konzorcij koji predvodi španjolska prijevoznička kompanija Avanza, dok je za proizvodnju također zadužena jedna španjolska kompanija - Irizar. Durban Carmona iz Avanze medijima je rekao kako njihov autonomni autobus cijelo vrijeme zna gdje se nalazi i što se nalazi oko njega, a zahvaljujući tehnologiji koja je implementirana i na gradske semafore, dobiva obavijest o crvenim svjetlima kako bi se na vrijeme mogao zaustaviti.
Autobus je dug 12 metara te može primiti 60 putnika, a njegovim računalom upravlja umjetna inteligencija koja, na temelju prometnih podataka koje svakodnevno prikuplja, konstantno unaprjeđuje svoje odluke kako bi vožnja bila što sigurnija i kako bi jednom računala mogla u potpunosti sama upravljati vozilima javnog prijevoza, bez potrebe za backup vozačem.