Pony je jedan od najvažnijih modela u Hyundaijevoj povijesti. Bio je to prvi južnokorejski automobil koji se masovno proizvodio i koji se prodavao i na drugim tržištima, a ne samo lokalnom. Njegova je proizvodnja trajala između 1975. i 1990., a Hyundai je u sljedećih trideset godina postao poznata i respektabilna automobilska kompanija čiji su automobili popularni diljem svijeta.
Kao i ostatak automobilske industrije, Hyundai budućnost vidi u elektrifikaciji i modelima s električnim motorima, no ne želi zaboraviti ni svoje korijene i automobil s kojim je počelo veliki uspon. Tako je predstavljena modernizirana verzija Ponyja koja se najbolje može opisati izrazima - retro i futuristički. Riječ je o konceptu, dakle ne o vozilu koje će se pojaviti u prodajnim salonima i na cestama. Barem ne za sada.
Ta retro-futuristička kombinacija garancija je privlačenja pažnje te je samo jedan pogled na taj automobil dovoljan za zaključak da su dizajneri napravili vrhunski posao. Vozilo je nazvano Heritage Series PONY i izlaže se u Hyundaijevu Motor studiju u Busanu, kao dio izložbe “Reflections in Motion”. Dok se osnovnim dizajnom vozila slave sedamdesete i osamdesete godine, moderni detalji poput pikseliziranih prednjih i stražnjih LED svjetala (“Pixel Road Trip” pristup dizajnu), retrovizora u kojima su smještene kamere te, naravno, električnog motora jasno daju do znanja da je riječ o automobilu napravljenom za eru elektrifikacije.
U unutrašnjosti prevladavaju futuristički detalji koji se posebno očituju kroz kontrolnu ploču napravljenu korištenjem svjetlećih vakuumskih tuba (koje podsjećaju na prve žarulje), a s kojima se prikazuju informacije poput kapaciteta baterije i brzine. Također, treba izdvojiti i volan koji se može aktivirati glasom, digitalni mjenjač na dodir i mjesto za punjenje pametnog telefona, dok se u prtljažniku nalazi veliki kovčeg u kojem bi trebao biti smješten električni romobil ili nekakvo slično prijevozno sredstvo.
Kako je riječ o konceptu, nije poznato hoće li se u Hyundaiju odlučiti na razvoj takvog ili sličnog automobila, a ako se na to zaista i odluče, dojma smo da bi postojao veliki interes za njega.
Izvor: Electrek