Još jedna kompanija spušta cijene električnih automobila

Iako su i dalje skuplji od benzinaca i dizelaša, cijena električnih vozila nekih brendova sada je ipak povoljnija.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 19.01.2023. / 15:51

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Nedavno smo pisali o velikom sniženju cijena Teslinih automobila, a na isti potez prošlog tjedna odlučio se i AITO, kineski proizvođač električnih automobila u kojem udio ima i Huawei. Pad cijena na ovom tržištu, čini se, postaje trend jer su se sada na isti potez odlučili i u još jednom kineskom proizvođaču e-vozila Xpengu.

Slika nije dostupna Teslin posljednji potez označava veliku promjenu na tržištu električnih automobila

Njihova sniženja manja su od Teslinih te su na kineskom tržištu cijene za model XPeng G3 smanjene između 2950 i 3700 dolara, model Xpeng P5 jeftiniji je za 3400 dolara dok se najveći popust može ostvariti kupovinom modela Xpeng P7, do 5300 dolara. Zanimljivo, u Xpengu su se odlučili da cijena SUV modela G7 ostane ista tako da na ovaj model nisu primijenili popust.

Dok su oni koji razmišljaju o kupovini električnih automobila ovo sniženje cijena dočekali s odobravanjem, oni koji su nedavno kupili Tesle nisu baš zadovoljni jer su, kada su u pitanju neki modeli, platili i više od 10 tisuća dolara više za isti automobil.

Kako bi izašli u susret postojećim vlasnicima svojih automobila koji su vozila kupili po višoj cijeni, iz Xpenga su se odlučili svima koji su njihova vozila kupili u posljednjih godinu dana produžiti garanciju na čak deset godina te im ponuditi 4 godine besplatnog servisa.

Slika nije dostupna Kinezi u ofenzivi: Xpeng priprema leteći automobil i novu verziju autonomnog softvera s kojim će konkurirati Tesli

Na stranici Arena EV kažu kako je u Kini siječanj i inače vrijeme kada cijene automobila padaju, a u ovom slučaju Teslin potez smanjenja cijena vjerojatno je ubrzao taj proces. Naglašavaju i kako je velika razlika u smanjenju cijena kada je u pitanju Tesla i kineske kompanije. Naime, Tesla ima veliku prodajnu maržu tako da mogu apsorbirati to smanjenje troškova i i dalje biti u dobrom plusu, dok kineske kompanije čiji su automobili jeftiniji imaju puno manje prostora za manevar.

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti