Marketinški gaf Applea: 'Ovo je penis'

Apple je poznat po odličnom marketingu i stručnjacima u oglašavanju, no u reklamiranju novog iPhonea napravili su veliku grešku

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 10.09.2016. / 08:42

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Apple je ovog tjedna napokon predstavio dva nova modela pametnih telefona koja donose snažan hardver, kvalitetnije kamere i brojna druga poboljšanja, no veliki broj korisnika kritizirao je odluku ove kompanije o izbacivanju 3,5 mm priključka za slušalice. I dok se ovu odluku može opravdati (iako su iz Applea pretjerali kada su rekli da je za tako nešto potrebna hrabrost), teško se može naći opravdanje za marketinšku kampanju u Hong Kongu u kojem su ulice oblijepljene plakatima s novim modelom iPhonea na kojima piše – 'ovo je penis'. Naime, Appleov marketinški slogan za ovu generaciju iPhone je 'This is 7' i '7, is here' no problem je što u slangu kantonskog dijalekta kineskog jezika koji se govori u Hong Kongu, sedam znači penis.

Na The Sunu kažu kako ova riječ na kantonskom dijalektu nema neko ofenzivno značenje, već se s njom opisuju smiješne stvari i osobe, odnosno koristi se za 'blago ruganje' drugih osoba. Npr., ako se netko posklizne u javnosti ili se smješno ošiša, možete mu reći da je ta osoba 'seven' – pri čemu se ta osoba neće uvrijediti. No, osim za ruganje i šale, ova se riječ može koristiti i doslovno, za penis, zbog čega nije jasno kako u Appleu nisu ranije razmislili o nekom boljem sloganu s kojim misle predstaviti 'najbolji iPhone koji su ikada napravili' jer, umjesto o odličnom hardveru, dolasku Super Marija na iOS uređaje i drugim novitetima, u Hong Kongu najviše se priča o sedmici i penisu. Društvene mreže u Hong Kongu tako su preplavile šale o iPhoneu 7 Plus, dok je jedna objava na Facebooku o tome kako je 'bez 3,5 mm izlaza za slušalice, novi iPhone zaista penis' lajkana nekoliko desetaka tisuća puta.  

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti