Aplikacija za audiochatove Clubhouse, koja je proteklih mjeseci dobila na popularnosti zahvaljujući nizu poznatih osoba koje su ju počele koristiti, napokon je dostupna i korisnicima Androida.
No kako su priopćili iz tvrtke koja stoji iza aplikacije, radi se o testnoj verziji koja je dostupna samo korisnicima u SAD-u. Baš kao i za korisnike na iPhoneima, i korisnici Androida morat će imati pozivnicu kako bi mogli pristupiti Clubhouseu. Tijekom testnog razdoblja, poručili su iz tvrtke, prikupljat će povratne informacije od korisnika, kako bi mogli riješiti bilo kakve probleme ili pogreške te ih ispraviti prije puštanja potpune aplikacije u trgovinu Google Play.
Podsjetimo, nevjerojatna popularnost te aplikacije koju je samo u veljači preuzelo 9,6 milijuna ljudi, potaknula je i neke druge društvene mreže da naprave kopiju njezinih mogućnosti i to ponude korisnicima.
Iako su pozivnice za Clubhouse bile izuzetno tražene, u Kini su se čak prodavale na internetskim aukcijama, posljednjih tjedana popularnost te aplikacije pada. Što je razlog gubitku zanimanja korisnika, teško je odrediti. Neki analitičari smatraju da je Clubhouse, kao i brojne druge aplikacije za komunikaciju, profitirao zbog činjenice da su ljudi mnogo vremena provodili kod kuće, odvojeni od prijatelja i obitelji. Drugi pak smatraju da je razlog za pad u činjenici da Clubhouse (dosad) nije imao aplikaciju za Android.
Upravo bi lansiranje službene aplikacije za Android moglo donijeti novi val korisnika Clubhouseu. Zasad je poznato da će aplikacija biti dostupna na tržištima na kojima se govori engleski jezik u sljedećih nekoliko tjedana.