Iako je Snap najpoznatiji po društvenoj mreži Snapchat, kompanija ima i svoj hardverski odjel zaslužan za naočale s integriranim kamerama, a prije 4 mjeseca predstavili su i svoj prvi dron. Model Pixy zanimljiv je uređaj malih dimenzija napravljen kako bi snimao korisnike iz zračne perspektive.
Iako nije prošlo niti pola godine od njegova predstavljanja, čini se kako se Pixyju dani odbrojani. Ovaj je dron i dalje dostupan za kupovinu, no jednom kada se zalihe rasprodaju, Snap ih ne namjerava obnavljati. Razlog je, kako je to zaposlenicima rekao izvršni direktor Evan Spiegel, a prenijeli su tehnološki mediji, postavljanje novih prioriteta za potrošnju resursa.
Kao i za brojne druge kompanije, ovo je razdoblje prilično izazovno i za Snap i Snapchat, što najbolje možemo vidjeti po cijeni dionica kompanije. Dok je ona prije 11 mjeseci bila veća od 80 dolara, prije mjesec dana pala je ispod 10 dolara, a sada iznosi oko 12 dolara. Kako bi poboljšali financijsku situaciju, Snap je predstavio i Snapchat Plus, pretplatničku verziju ove društvene mreže koja se pokazala kao pun pogodak jer je u kratko vrijeme više od milijun ljudi počelo plaćati pretplatu.
Što se Pixyja tiče, svi koji su zainteresirani mogu još uvijek ovaj dron za fotografiranje i snimanje videa kupiti po cijeni od 230 dolara, odnosno 245 dolara za verziju s dodatnom baterijom. Za njegovo pokretanje potreban je profil na Snapchatu (slike i videa se mogu objavljivati i na drugim platformama), a sav sadržaj prvo se prebacuje na pametni telefon gdje ga se može urediti s filterima, dodati naljepnice i slično.
Osim Snapa, i brojne druge kompanije odlučile su se na različite rezove zbog aktualne gospodarske situacije, a ponajviše je riječ o prestanku zapošljavanja, dok su neki već počeli s otpuštanjima.
Izvor: Neowin