Nakon što su naručili uređaje s internetske stranice Sonosa, neki su se kupci iznenadili, odnosno šokirali kada im je na kućnu adresu umjesto jednog, stiglo nekoliko paketa. U jednom slučaju, nakon narudžbe jednog uređaja, isporučeno je čak 30 kutija opreme vrijedne 15 tisuća dolara.
Dok su se neki poveselili neočekivanoj isporuci, drugi su bili ljuti jer im je Sonos te proizvode koje nisu naručili i naplatio. Do nenadane isporuke paketa došlo je zbog softverske greške, a osim isprike i povrata novaca, služba za korisnike Sonosa kontaktirala je osobe koje su dobile pakete koji nisu naručili te im najavila slanje obrasca i naljepnica s adresom za povrat robe.
No prema američkom zakonu, odnosno pravilima Savezne komisije za trgovinu, dostava proizvoda koji nisu naručeni smatra se poklonom tako da se ti uređaji ne moraju niti platiti, niti vratiti. Legalno ih se može zadržati kao poklon, objavili su na The Vergeu način na koji taj zakon funkcionira.
To su novinarima potvrdili i iz samog Sonosa. Glasnogovornica kompanije komentirala je kako od osoba koje su greškom dobile pakete ne traže povratak opreme te će poštovati odluke svojih korisnika kojima su dostavili uređaje koje nisu naručili.
No tako nešto nisu pokušali primijeniti u praksi jer su onima koji su dobili nenaručenu pošiljku poslali otpremnice potrebne za povratak te robe, iako su ih neki upozorili da to nije u skladu sa zakonom te da uređaje imaju pravo zadržati.