Baterijske tehnologije jedan su od ključnih faktora važnih za elektrifikaciju i potpunu tranziciju s benzinaca i dizelaša na vozila koje će pokretati električni motori. Današnji problemi s baterijama svima su dobro poznati - doseg je ograničen, a vrijeme punjenja baterije predugo u odnosu na nekoliko minuta koje je potrebno provesti na benzinskoj stanici dok se napuni rezervoar goriva.
Ipak, stvari se postupno mijenjanju, tehnologija napreduje, a tehnološke kompanije ulažu sve veći novac u istraživanje i razvoj baterija. Jedna od takvih kompanija je i japanski Panasonic, koji je danas predstavio novi prototip baterije namijenjen Teslinim vozilima s pet puta većim kapacitetom u odnosu na aktualne modele baterija Muskove kompanije.
U razgovoru za medije prilikom predstavljanja prvi čovjek odjela Panasonica za proizvodnju baterija, Kazuo Tadanobu, rekao je kako su bateriju razvili na zahtjev Tesle te vjeruje kako će taj njihov potez samo učvrstiti veze s "ključnim američkim partnerom". Ono što ipak nismo saznali jest kada možemo očekivati masovnu proizvodnju tih baterija koje bi se ugrađivale u skuplje modele Teslinih vozila.
Glavne odlike baterija koju bi za Teslu trebao proizvoditi Panasonic su pohrana više energije i puno manji troškovi proizvodnje, uz veliko povećanje proizvodnje samih baterija - čak stostruko povećanje do kraja ovog desetljeća.
Prilikom predstavljanja nove baterije Tadanobu je rekao kako Panasonic nema namjeru krenuti u razvoj i proizvodnju jeftinijih baterija na bazi litij-željeznog fosfata, koje se koriste u cjenovno pristupačnijim električnim vozilima. Iako su jeftinije, takve baterije imaju manju gustoću energije pa ih je potrebno češće puniti.
Najava proizvodnje nove baterije za Teslu potvrda je nastavka suradnje kompanija, koja je nedavno došla u pitanje nakon što je Panasonic prodao svoje dionice Tesle, a Muskova kompanija odlučila proširiti krug proizvođača baterija s kojima surađuju na južnokorejski LG Energy Solution te kineski CATL.
Izvor: Reuters