Priče koje je popularizirao Snapchat brzo su prihvatile i druge platforme - s manje ili više uspjeha. Njihovo se uvođenje kao najbolji potez pokazalo na Instagramu te se danas više storyja objavljuje na toj mreži, nego na Snapchatu i za mnoge su upravo storyji najčešće korištena opcija na toj platformi. Isto se ipak ne može reći za Twitter koji je nedavno zatvorio svoju knjigu s pričama, a tim stopama sada kreće i Microsoft, odnosno LinkedIn.
Ako koristite društvenu mrežu za poslovnjake sigurno ste primijetili kako korisnici ne objavljuju previše storyja, a uskoro na aplikaciji nećete vidjeti niti jednu takvu priču. Iz LinkedIna su, naime, najavili njihovo gašenje. Kažu kako su tu opciju predstavili kao zabavan način za brzo dijeljenje sadržaja te su pri tome “puno toga naučili”. Naučili su, dakle, da poslovnjacima storyji nisu zanimljivi pa će im LinkedIn ponuditi nešto drukčije i bolje.
Ono što korisnici žele, barem je to feedback koji je Microsoft dobio na temelju iskustva s pričama, su duži i bogatiji videozapisi s kojima će do izražaja doći i njihova osobnost, kao i profesionalnost i stručnost. Također, objavili su na blogu, pokazalo se da korisnici žele dodatne kreativne alate s kojima će privući veći angažman i pažnju korisnika. Bit će zanimljivo vidjeti kako će korisnici prihvatiti novu opciju i hoće li objavljivati više videa u odnosu na storyje te hoće li se time privući i novi korisnici.
Npr. kada je Twitter predstavio Fleets, svoju verziju priča, time su htjeli privući nove korisnike, no pokazalo se da su je koristili samo postojeći korisnici i to ne previše njih. S obzirom na to iz Twittera su odlučili ugasiti priče i potražiti nove načine za privlačenje korisnika, kao i poboljšati postojeće iskustvo milijuna korisnika koji svakodnevno tvitaju.
Izvor: ZDnet