Mark Zuckerberg jučer je objavio financijske rezultate Facebooka za drugi ovogodišnji kvartal koji su ponovno nadmašili očekivanja analitičara. Na Wall Streetu očekivali su profit od 1,13 dolara po dionici, odnosno ukupne prihode od 9,2 milijarde dolara, dok je Facebook ostvario profit od 1,32 dolara po dionici te prihode od čak 9,32 milijarde dolara. Prihodi od oglašavanja porasli su skoro pedeset posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine te su dosegli 9,16 milijardi dolara u drugom kvartalu – za usporedbu, Google je u istom razdoblju od oglašavanja ostvario prihode od 22,7 milijardi dolara.
"Imali smo dobar drugi kvartal i prvu polovicu godine. Naša zajednica sada ima 2 milijarde ljudi i fokusirani smo na povezivanju svijeta", komentirao je Mark Zuckerberg rezultate za drugi kvartal u kojem je ova mreža ostvarila još jedan povijesni uspjeh – broj korisnika premašio je dvije milijarde. Riječ je o mjesečno aktivnim korisnicima, dok je broj dnevno aktivnih korisnika sada porastao na 1,32 milijarde, a Zuckerberg je zadovoljan i uspjehom opcije Stories na Instagramu i WhatsAppu koje dnevno koristi više od 250 milijuna korisnika.
Ovakvi rezultati zadovoljili su tržišne analitičare i investitore u kompaniju, no još više ih je razveselila najava šefa Facebooka koji je, govoreći o oglašavanju na Messengeru, komunikacijskoj platformi s oko 1,2 milijarde korisnika, rekao kako će ubrzati nastojanja oko njegove monetizacije. Dodao je kako trenutno želi da za što veći broj korisnika postane prirodno komunicirati s kompanijama putem Messengera (i WhatsAppa), što će otvoriti prostor i za plasiranje oglasa unutar samog Messengera i stvoriti novi izvor zarade.
Pozitivno poslovanje Facebooka odlično se odražava i na cijenu dionice kompanije koja je premašila 165 dolara, a tržišna vrijednost kompanije približila se brojci od 500 milijardi dolara. Sada se zanimljivo sjetiti razdoblja od prije pet godina i izlaska na burzu ove kompanije kada je u jednom trenutku cijena dionice pala ispod 20 dolara, a ljudi su bili ogorčeni na Zuckerberga i Facebook.
Izvor: Re/Code