Hibridno učenje uskoro bi moglo postati "novo normalno" u obrazovanju, zaključeno je u istraživanju o digitalnim vještinama koje je prezentirano na Huawei Digital Talent Summitu, u sklopu UNESCO-ove Svjetske konferencije o visokom obrazovanju.
Na konferenciji je sudjelovalo više od 80 stručnjaka za sustav obrazovanja iz niza zemalja, uključujući Ivicu Šuška, državnog tajnika Ministarstva znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske. Sudionici su tako raspravljali kako prilagoditi visoko obrazovanje budućnosti i na koji način tehnologija može igrati ključnu ulogu u tom procesu.
Online školovanje tijekom pandemije koronavirusa pokazalo je da razina digitalne zrelosti obrazovnih institucija nije uvijek ujednačena. Stoga bi digitalna transformacija visokog obrazovanja trebala biti inkluzivna kako bi se smanjio postojeći digitalni jaz, istaknuo je Šušak.
Stefania Giannini, pomoćnica glavnog ravnatelja UNESCO-a za obrazovanje, istaknula je kako je tehnologija pokretala inovacije u vrijeme kada je svijet pogodila pandemija i bilo je očekivano da će tehnološka industrija napredovati:
Sada moramo uložiti dodatan napor kako bismo premostili globalni digitalni jaz i integrirali rješenja temeljena na ICT sustavima u programe visokog obrazovanja. Ovo je ključno ne samo za zaposlenje diplomiranih studenata, već digitalna tehnologija može doprinijeti i otvorenijim, fleksibilnijim i povezanijim ekosustavima visokog obrazovanja, rekla je Giannini.
Prema podacima UNESCO-a, 262 milijuna djece i mladih ne ide u školu, a šest od deset djece nisu usvojili osnove pismenosti i matematike nakon nekoliko godina školovanja. U svijetu je čak 750 milijuna odraslih - nepismeno.
Direktor odbora i viši potpredsjednik Huaweija, Vincent Peng, pozvao je sveučilišta, korporacije i vlade da zajedno rade na održivoj budućnosti.
Digitalna tehnologija ima potencijal rebalansiranja svjetskih obrazovnih resursa. Trebali bismo iskoristiti digitalnu tehnologiju kako bismo izgradili otvoreniji i živahniji obrazovni sustav sa više međusobne suradnje, rekao je Peng.