VW za 2033. najavio kraj proizvodnje benzinaca i dizelaša u Europi

Prema novim informacijama, za 11 godina u europskim tvornicama VW-a proizvodit će se samo električni automobili.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 27.10.2022. / 14:19

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Planovi Volkswagena na tržištu električnih automobila iznimno su veliki. Njemačka kompanija investira desetke milijardi dolara kako bi spremna dočekala elektrifikaciju i tranziciju s vozila s motorima s unutarnjim izgaranjem na električne motore te, što nije tajna, u budućnosti žele preuzeti vodeće mjesto na tržištu i prestići Teslu.

Slika nije dostupna Njemački proizvođač automobila ima problema s nabavom čipova: Za dobavljače, mi smo mali igrač

Konačni cilj je u potpunosti izbaciti benzince i dizelaše iz svoje ponude i prodavati samo električne automobile. Put do tog cilja je jako dug, a neke od planova saznali smo ovaj tjedan.

Prema prvom čovjeku Volkswagena Thomasu Schaeferu, plan ove kompanije za europsko tržište jest da do 2033. godine u potpunosti prestanu s proizvodnjom automobila s motorima s unutarnjim izgaranjem. Prema prijašnjim planovima, to je trebalo biti između 2033. i 2035. godine, no odlučili su se malo ubrzati tako da će za 11 godina s proizvodnih traka europskih tvornica izlaziti samo električni automobili.

Do 2026., rekao je Schaefer, planiraju lansirati još čak deset novih modela s električnim motorima, uključujući i model osnovne kategorije koje bi korisnike trebao privući prvenstveno cijenom te šef VW-a spominje cifru nižu od 25 tisuća eura. Takvo bi se vozilo prodavalo u dvije varijante - kao ID1 i ID2, a bit će riječ o hatchbacku i crossoveru. Kompanija ima i nove planove za ID3, automobil koji su u VW-u zamislili da bi na tržištu električnih vozila trebao imati utjecaj kakav je Golf desetljećima imao na tržištu klasičnih automobila.

Slika nije dostupna FOTO Auto koji vam pomaže da odspavate u vožnji: Volkswagen predstavio moćno futurističko vozilo

Za ovaj model pripremaju značajni napredak po pitanju kvalitete, materijala i sustava stabilnosti, a u planu je i njegova crossover izvedba.

Govoreći o planovima VW Grupe koja osim VW-a uključuje i druge brendove poput Seata i Škode, Schaefer je rekao kako će smanjiti broj dostupnih modela, kako bi se fokusirali na najvažnije modele te povećali njihove profitne marže.

Izvor: Automotive news
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti