Instagram je kopiranjem Storiesa sa Snapchata napravio odličnu stvar te je broj priča koje se objavljuju na Zuckerbergovoj mreži brzo premašio popularnost takvih priča na Snapchatu. Sličnu stvar Instagram je pokušao napraviti kopiranjem TikToka te su unutar svoje aplikacije predstavili dio namijenjen objavi kratkih videozapisa po uzoru na TikTok nazvan Reels.
Kako bi privukli korisnike na korištenje Reelsa, Mark Zuckerberg tijekom ljeta najavio je kako planiraju kreatorima tijekom godine dana platiti čak milijardu dolara. Plan je jasan - privući što veći broj korisnika na objavu što zanimljivijeg sadržaja s kojim bi privukli što veći broj pregleda. Ovaj tjedan tehnološki mediji objavili su neke nove informacije o tom programu bonusa za objavu sadržaja te smo saznali koliko novaca kreatori mogu dobiti od Instagrama za objavu svojih videa, odnosno za broj pregleda na svom kanalu.
Instagram je tako jednom korisniku s velikim brojem pratitelja ponudio čak 35 tisuća dolara, ako tijekom jednog mjeseca broj pregleda na njegovom Reelsu dosegne 58,31 milijun. Te brojke svakako nije lako ostvariti, no nagrada je zaista velika.
Jasno, za tako velike brojke potreban je i veliki broj pratitelja te Instagram nudi i manje svote za manji broj pregleda videozapisa te zaraditi mogu i oni s 10-ak tisuća pratitelja, no naravno, i njihovi videozapisi moraju prikupiti veliki broj pregleda. Ovisno o broju pratitelja i mjesečnih pregleda videozapisa, oni s manjim brojem followera mogu zaraditi od 600 dolara pa do 10-ak tisuća dolara mjesečno.
Takvi bonusi kreatorima nisu nikakav novitet te i druge kompanije poput YouTubea i Snapa korisnicima njihovih mreža također nude novčane nagrade za videozapise s velikim brojem pregleda. YouTube je tako nedavno najavio da će korisnike nagraditi s do 10 tisuća dolara za popularne videozapise, dok Snap za svoje videe nudi između tisuću i 25 tisuća dolara.
Izvor: Gizmodo